Only Girl

Hej , kommit hem från skolan nu. Var jättetjurig på bilden för en viss person inte kan hålla sin käft tyst så då fick inte jag sitta breve Sanna för hon var tydligen avundsjuk då fick jag sitta med maria ist, men jag var skitarg hela tiden jag började nästan gråta! :'( sen efter bilden så låg det världens hårboll av en människa med blont hår i korridoren !!! uuuhhh.
Men iskolan idag har jag inte sätt något för i morse gick min högra lins sönder på mitten .... Men nu har mamma vart inne i stan och köpt nya :) jajaja men öva till so:n ska jag göra nu sen fotbollsträäning <333


Hehehehe osminkad -.-'

Kommentarer
Postat av: Moiiiis<33

Ja jöbbiit :( vet vem du mnr!!

Fiin bild <3<3<3<3

2011-03-08 @ 19:20:39
Postat av: e m m i e

Men GRRRRRRRRRRRRR på daaajj ! :) <33

2011-03-09 @ 15:50:26
URL: http://oohme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0