Veckan

heeej
ganska länge sen sist , men jaja.
Har väl inte hänt så jättemycket eller jo men det tänker jag inte säga här.
I tisdags slutade vi 3 timmar tidigare så jag och sanna kollade på film typ.Sen hade vi lag och rätt prov det känndes helt okej men jag fick omprov iaf! :( sen har vi haft matte och engelska prov och dom gick så himla mycket bättre! :d och i torsdags så var jag ju hundvakt oxååå.  Jaa sen igår var jag och några fler på sandra det var skit kul faktiskt! <3 idag ska jag t stan och köpa nya benskydd för jag har slarvat bort mina ;( men sen efter det ska jag t mormor!!! <3333 imon ska jag nog vara med Emmieecklig tror jag... Sen ¨på måndag ska vi spela match. PÅ tisdag är det volleyboll turnering och mitt lag kommer krossa alla! bara så ni vet ... aa det var väll allt
Ha det bra ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0