Laxy Town

hejhhej.
i skolan så kollade vi på en jättesorglig film , den var så sorglig att det bara kom tårar ur mina ögon så jag tänkte springa till toan men jag höll mej :( japp , och så hade vi matteprov  jag hade bara några fel. Och gympan var faktiskt jättterolig idag!!! Vi spelade volleyboll och då kom jag på fullt med hejjaklacksramsor, och kom på en låt helt för mej själv typ. Sen så skulle vi blåsa på någon pingisboll? ;O hehe sen så slutade vi då spelade vi fotbolll med några i 7A och killarna i vår klass och lyssnade på Markooolio , heheheheh. Sen gungade jag i ringarna och flög runt i luften :D japp, jag kanske ska va med sanna nu så ha det bra! :) Jusste när vi åkte bussen hem idag slog jag mitt rekord i både Scooter Hero och City Jump! :D överlycklig -.- ja jag är spelberoende spelar 24/7
Länk till jättebra låt ----> http://www.youtube.com/watch?v=AfuHSJqqgAo&feature=aso <------


Kommentarer
Postat av: - e m m i e r a g n a r s s o n

snygga malin där då va ! ;) <33333333

2011-03-10 @ 18:46:43
URL: http://oohme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0